2008-08-27

Kärnfamiljen kräver solidaritet av båda



Det här musikbildspelet är helt tillägnat min hustru, Kerstin Hobstig. Om den människa man levt med i 30 år, fortfarande orkar stå ut med att leva med den människa som jag är, får man vara tacksam. En del kallar det kärlek. Andra kallar det uthållighet eller ibland ren dumhet :-)

Hustrun med hund

Missa inte herr Marcus Birros svavelosande angrepp på feministmaffian i Dalarnas Tidningar. Ibland känns det uppfriskande och befriande när någon vågar ta bladet från munnen och skriva sånt som får folk att sätta hela supen i vrångstrupen. Marcus Birro är värre än jag någonsin varit eftersom pennan alltid varit starkare än vanlig knölpåk. Visserligen har jag med min knölpåksargumentation stundtals vunnit ljuvliga segrar, men Birro slår mig med hästlängder. Läs själv, döm själv, Klicka Här.

Läs även andra bloggares åsikter om:
, , , , ,
.

Inga kommentarer:


Sommarens sista servitris
Om kyrkhundar