2008-08-25

In the beginning Max already existed



Mitt första minne från tiden innan jag var född är en lång resa i färger och ett ljud och en bang som avslutade resan. Sen minns jag att jag vaknade upp i ett vitt rum. Jag var helt ensam i rummet. När tittade mig omkring hittade jag en dräkt som jag tog på mig och öppnade en dörr och steg ut på en liten skiva. Då hörde jag den vackra musiken, så stilla som i en dröm. Jag minns att jag blev helt salig och började hoppa runt på skivan. Men någon mor eller far fanns inte. Det enda jag såg var stoff från stjärnor som i en virvlande dans blinkade och blänkte varthän jag än såg. Det var då jag bestämde mig för att trycka på Enter

Sök andra bloggare som har andra åsikter om:
, , , , , , ,
.

Inga kommentarer:


Sommarens sista servitris
Om kyrkhundar