2006-09-06

Stefan Attefall kd



Idag fick jag en fråga av en väljare om vilken kd-politiker jag beundrar mest. Jag tror att människan utgick från att mitt svar skulle bli Alf Svensson. Det brukar alla tro om oss kristdemokrater, att vi bara har Alf som förebild. När jag efter en rätt kort betänketid svarade att min favorit var Stefan Attefall blev väljaren alldeles paff och frågade vad det var för en människa. Jag blev så full av skratt att jag höll på att kikna. När jag hämtat mig från mitt skratt kunde jag inte svara. För hur skall man svara på frågan om vem Stefan Attefall är?
Kolla in Stefan Attefalls hemsida

Andra bloggar om:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Favoritpolitiker eller inte.
Är det inte så här att ALLA politiker resonerar så oavsett vilken sida höger eller vänster? Att vara bra för alla människor...jamen det är väl självklart!
Men skillnaden är ju faktiskt att en del saknar sunt förnuft & en del har ju lyckats behålla det.
Så vad anbelangar mej när det gäller Mats Odell & övriga inkompetenta politiker inom KD så ställ dom inför en konfrontation emot Terrorist-Bettan:O)Men vad det gäller Stefan Attehall...Hmm...Är han singel eller?

Anonym sa...

Stefan Attefall är inte singel. Han är gift med KDs Cindy Crawford!


Sommarens sista servitris
Om kyrkhundar